niedziela, 14 marca 2010

O CP

Dzięki niemu samotne noce
Smakują inaczej
Ta pewność wzajemności uczuć
I emocjonalnych stanów towarzyszących rzeczywistości
Powoduje zmiany w każdym fragmencie moich dni
Wcale nie są puste
Choć cierpienie w nich znaleźć można
Nie widzi mnie
I ja jego

Ulatuje w przestrzeń
Moja tęsknota
Czy czujesz jej smak?
Nie jest tak gorzka
Ale brakuje jej
Odrobiny cynamonu

Mój umysł nie skacze
Oczekując innych spojrzeń
Możecie wszyscy zniknąć
Ja czekam na niego
I wiem że dopóki jestem pewna
Naszej miłości
Wszystko inne może zniknąć
Nudzą mnie obce zaloty

Przy nim samotność zmieniła skład produktowy
Nie jest taka frustrująca
Za tygodnie oczekiwań
Czeka w końcu nagroda
Zmierzenie się z jego wzrokiem
To bardziej wartościujące
Niż tysiące pięknych słów
Przepisanych z książek
Dla podrywaczy

Brak komentarzy: